Selecteer een pagina

Ik ben jouw online klantreisorganisator

door | feb 14, 2020 | Bedrijfsgroei, Marketing | 0 Reacties

Opeens begint het me te dagen.
Jarenlang werkte ik in de reiswereld.
Ik verkocht de reizen aan klanten.
Maar ik wilde meer voldoening uit mijn werk halen.

15 jaar geleden…

…zag ik reis die mijn collega destijds aan het organiseren was.
Het was een rondreis door Finland en hij zocht er allerlei belevenissen bij.
Onvergetelijk werd die reis voor zijn klanten.
En dat was wat ik wilde.
Reizen organiseren.
Onvergetelijke belevenissen, waar klanten zich op verheugen, van genieten en zich nog lang zullen herinneren. Waar ze met plezier op terugkijken.

Memories are the best souvenirs.

Maar ik kreeg het niet

Heel kort ben ik assistent product manager geweest.
Hielp ik mee met het organiseren van reizen.
Ging ik mee op inkoopreis, om de onvergetelijke reizen vorm te geven.
Dacht ik mee in de gehele klantbeleving van de rondreizen.
Vulde ik samen met de product manager de reisbrochures met pakkende teksten en afbeeldingen van mooie bestemmingen.
Maar door omstandigheden kon ik het werk niet voortzetten…

Tenminste niet op die manier

Inmiddels werk ik niet meer in de reiswereld, ben ik moeder en zelfstandig ondernemer.
En er begint me iets te dagen.
Het universum heeft het me WEL gegeven; dat wat ik 15 jaar geleden wilde…
Maar dan in een andere vorm, haha!

En ik zal je uitleggen waarom

Ik ben blij dat ik niet naar het buitenland hoef om de reizen samen te stellen voor klanten.
Want ik ben graag dichtbij huis, bij mijn gezin.
Maar reizen samenstellen, dat doe ik wel!
Het zijn dan geen reizen naar verre oorden en mooie bestemmingen elders op de wereld.
Al moet ik eerlijk toegeven dat de bestemmingen van de reizen die ik nu organiseer stuk voor stuk mooi zijn en ook veel dichterbij huis dan je in eerste instantie zal verwachten.

Leef je mooiste leven

Dit zijn transformerende reizen.
Reizen naar het high-end aanbod van mijn klanten.
Het aanbod dat zorgt voor een ommezwaai in levens van vele anderen, zodat ze hun mooiste leven gaan leven.
Social Media en de websites zijn voor mijn klanten de reisbrochures met mooie plaatjes en teksten die verleiden om de reis aan te gaan.

Stap voor stap worden de klanten van de ondernemers die ik help door de klantreis geleid.
Alles om te helpen, dienstbaar te zijn aan het resultaat.
Toegewijd aan het succes om aan het einde van de reis meer vrijheid en geluk te ervaren.
Maar ook om terug te kijken op een mooie reis. Want genieten van de reis naar het resultaat toe is essentieel.
Zodat je met warmte in je hart dankbaar terugdenkt aan de reis die je hebt afgelegd.

En daarom is de klantbeleving van deze reis van fundamenteel belang.
En dat is waar ik me nog steeds mee bezighoud bij het organiseren van reizen; de customer experience.
Because…

I think the only answer is to live life to the fullest while you can and collect memories like fools collect money. Because in the end, that’s all you have – happy memories – Sarah Strohmeyer

Dichtbij huis

En dit alles doe ik wel heel dichtbij huis.
Want ik werk vanuit huis.
Dan kan ik er zijn voor mijn kinderen als ze thuiskomen.
Maar ik ben er ook voor mijn klanten, als ze mijn hulp nodig hebben.
En als ik dat zou willen, kan ik er ook voor ze zijn als ik aan de andere kant van de wereld zit.

Dat is zo mooi aan het online werken.
Waar je ook bent met jouw bedrijf en welke volgende stap je ook wilt zetten met jouw onderneming, neem contact met me op. Dan kun je zelf ervaren hoe het is om online te werken. Ver weg, maar toch ook dichtbij.

Of heb je een sparringpartner nodig? Tijdens een 1-op-1 VIP-dag gaan we de gehele klantreis samenstellen, zodat jij je ideale klanten gaat bereiken.